שלי יחימוביץ' נטשה אולפן כשנודע לה שהמראיין הוא שרון גל

    ישראל פריי 3 Comment on שלי יחימוביץ' נטשה אולפן כשנודע לה שהמראיין הוא שרון גל
    18:55
    22.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ביטלה את השתתפותה בראיון לערוץ 20, כשנודע לה כי המראיין יהיה הח"כ לשעבר שרון גל. כך מפרסם היום the marker. הסיבה להחרמה היא טענות שקיימות לדבריה על התנהלותו החמורה כלפי עובדים המיודדים עמה.

    אחרי שדחתה בעבר מספר הצעות להתראיין בתוכניות שבהגשת גל, קיבלה יחימוביץ פנייה מעיתונאית להתראיין בנושא שכר החכי"ם, אלא שאז, כשכבר התיישבה באולפן והחלו ההכנות לשידור, נודע לה כי גל הוא שיראיין אותה, והיא נטשה את המקום על אתר.

    יחימוביץ' אישרה ל the marker את פרטי הידיעה. לדבריה, "אני לא מתראיינת אצל שרון גל כשנתיים. הוא פגע קשות – ואני משתמשת בכוונה במונח לא פלילי, בלשון המעטה – בשני חברים קרובים שלי שעבדו איתו בערוץ 10 והשאיר אותם חבולים נפשית. העובדה שהדבר לא הגיע לכדי פלילים לא מחייבת אותי להשלים עם קיומו של אדם כזה במרחב שלי. בוודאי שאין לי ולא הייתה לי שום כוונה להתראיין אצלו לפני שהיה חבר כנסת וגם אחרי שהוא כיהן כחבר כנסת. בכוונתי להמשיך בכך".

    לשרון גל גרסה שונה לחלוטין: "שלי יחימוביץ׳ למעשה מחרימה מי שמדבר בשפה שונה משלה, לאומית וציונית – וחוששת להתמודד עם מראיין שמבין לפחות כמוה בפרטי מתווה הגז, נושא קריטי לכלכלת ישראל. תודה לא-ל שמשנתה הבולשביקית שולית ואינה קובעת יותר. הצביעות מביכה וזועקת – מצד אחד לדבר על דמוקרטיה ופלורליזם ומצד שני לברוח מראיון רגע לפני שהוא מתחיל, רק בגלל חשש משאלות קשות".

    ואי אפשר, כמובן, בלי תגובה עסיסית ומתריסה, המגיעה בשורת הסיום של התגובה: "התוכנית 'כלכלי בלילה' בערוץ 20 תסתדר גם בלי המרואיינת יחימוביץ׳"



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כמה נמוך השמלאנים מסוגלים לרדת מה אין לא מה לענות זאת סתם פחדנות

    2. 2

      אהבתי ויותר את התגובה של שרון גל הוא חזק מה לעשות הוא עתונאי והיא הייתה עתונאית שכבר כנראה שכחה מה זה להיות עיתונאי